• FR
  • NL
Carrièresite SIBELGA: al onze vacatures
SIBELGA

Volg ons

  •  

  • Homepagina
  • Mijn alert

U bent hier : 

Mijn selectie: 0 vacatures
Carrièresite SIBELGA: al onze vacatures
SIBELGA

Volg ons

  •  

Menu Carrièresite SIBELGA

  • Homepagina
  • Mijn alert
Zoekmachine voor vacatures SIBELGA
Bekijk alle vacatures
Stream RSS en andere streams
Informatie

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER PLANNING SMART (M/V/X)

  • Deze vacature doorsturen naar een vriend
  • Deze vacature afdrukken (nieuw venster)
  •  


Vacaturegegevens

Algemene informatie

Entity (logo)

Referentie

2025-402  

Functiecategorie

Business support

Functiebeschrijving

Titel van de functie

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER PLANNING SMART (M/V/X)

Contracttype

Contract bepaalde duur - 1 jaar

Werkregime

Voltijds

WERKEN BIJ SIBELGA, DAT BOOST MIJN ENERGIE !

Sibelga is de distributienetbeheerder voor elektriciteit en aardgas voor de 19 gemeenten in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Elke dag zetten onze 1.100 medewerkers zich in om meer dan 500.000 gezinnen en ondernemingen van energie te voorzien. Met innovatieve projecten helpen we Brussel om zich voor te bereiden op de energietransitie met als doel de klimaatdoelstellingen te halen en de levenskwaliteit van alle Brusselaars te verbeteren.

BIJ WELKE DIENST KOM JE TERECHT?

De dienst Planning Smart – Klantwerken is verantwoordelijk voor het administratief beheer van de werkverzoeken afkomstig van klanten.
Hij zorgt ervoor dat de betrokken technische diensten over de juiste informatie beschikken om de gas- en elektriciteitswerken correct te evalueren en uit te voeren.
Daarnaast staat hij in voor het vastleggen van de afspraken.

JOUW JOB

Als Administratief Medewerker Planning Smart (M/V/X) ben verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Je voert algemene administratieve taken uit binnen de dienst om een correcte verwerking van de dossiers te garanderen en zo een juiste facturatie mogelijk te maken.
  • Je gebruikt de verschillende backoffice-toepassingen op een correcte manier.
  • Je volgt de informatiestromen op volgens de gemaakte afspraken.
  • Je werkt volgens de afgesproken processen.
  • Je valideert de uitgevoerde werkopdrachten.
  • Je zorgt voor de verdere opvolging van de uitgevoerde werkopdrachten, ook in samenwerking met andere diensten van Klantwerken.
  • Je ziet toe op de naleving van de veiligheidsvoorschriften en de kwaliteitsvereisten, en u zorgt voor de coördinatie van de veiligheid.
  • Je onderhoudt administratieve contacten met interne en externe klanten, overheidsdiensten en de helpdesk.
  • Je staat in voor het beheer en de actualisering van de verschillende werkopdrachten.
  • Je beheert en volgt dagelijks de verschillende functionele mailboxen op.
  • Je beantwoordt telefoons en fungeert als SPOC voor oproepen van het klantenonthaal en andere diensten.
  • Je onderzoekt en beantwoordt klachten die verband houden met de activiteit.

JOUW PROFIEL

  • Je beschikt minstens over een diploma van het hoger secundair onderwijs.
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office (Word en Excel).
  • Je beheerst het Frans en/of het Nederlands goed, met een degelijke kennis van de andere taal.
  • Ervaring in administratief beheer is een pluspunt.
  • Kennis van SAP is een pluspunt.
  • Kerncompetenties: organisatievermogen, nauwkeurigheid, stressbestendigheid, analytisch denkvermogen en initiatief nemen.

ONS AANBOD

  • Een zinvolle job, ten dienste van de stad en haar bewoners.
  • Een kwaliteitsvolle en lonende opleiding en carrièreperspectieven.
  • Een activiteitensector in constante evolutie.
  • Een dynamische werkomgeving in het hart van Brussel.
  • Een gezond evenwicht tussen werk en privéleven (mogelijkheid tot telewerk enz.).
  • Een voordelig loonpakket en een pakket extralegale voordelen (internetkosten, 33 vakantiedagen, maaltijdcheques, verzekeringen zoals gezondheidszorgen, hospitalisatie en pensioen, 30 % vermindering op de energiefactuur,...).

Locatie

Locatie

Werkhuizenkaai 16, 1000 Brussel


  • Wettelijke vermeldingen
  • Cookies
  • Stel uw cookies in
  • Toegankelijkheid: gedeeltelijk conform
  • Sitemap
Naar boven